Dance-P

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Flygplatsen

Av Pauline - 8 januari 2011 09:43

Heej alla! Idag väcktes jag vid 20 över 10, och har precis käkat frukost. Det var faltiskt skönt att gå upp lite tidigare än vanligt :P Kan inte somna på kvällarna för att jag går upp så sent -.- Hihi! Snart ska vi köra mamma till flygplatsen. Ska väl gå och klä på mig snart då. Låg nyss i soffan men tog in datan i mitt rum igen eftersom att jag har alla bilder på min hårddisk som står i mitt rum... ;) Iallafall har fått önskemål om en film på mitt rum :) Kan filma idag eller imorgon tror jag ;) Här kommer bilder från pulkabacken igår :D


                                                                                              


Det var dom :) Ignorera bilder där jag ser ut som... ngt iaf ignorera dom ;) Och min fiiina finne på hakan oxå tack ;) Här kommer en dålig bild på dagens outfit & facelook ;)!


   


Skjorta: H&M

Linne: Cubus

Jeans: Thailand Market 


Aja, nu ska jag gå och tvätta mig och så sen så hörs vi senare :) Ha det gött tills dess! Kramizzar//Pauline

 
 
felicia

felicia

8 januari 2011 11:49

Vart ska hon åka någonstans ?:D
Och ifrån vilken flygplats ska ni lämna hon på ?
;D

http://felicialagrelius.blogg.se

 
felicia

felicia

8 januari 2011 12:01

var någonstans var ni i thailand?

http://felicialagrelius.blogg.se

 
felicia

felicia

8 januari 2011 14:37

Tack så mycket för alla svar och allt !<3
Blir så glad!
Jag kom hem den 22 december 2010 från Thailand.
Då var vi i Kohlanta :) men jag blev sjuk i ungefär 5 dagar av 15 .Så de vart inte så kul. Jga hade över 40 graders feber och fick inte behålla någonting .sen hade jag örninflamation och halsinfektion.Så jag var hos en doktor däro hon sa att jag var tvungen att ligga inne i 5 dagar.
Sen när jag kom hem till sverige så åkte jag till doktorn och då fick jag några starka tabletter att äta i 10 dagar. Om dom inte skulle hjälpa så skulle jag åka in till akuten för den sjuksaken (haha) jag hade kunde fästa sig på hjärnan och sånt.men så tur väl så gjorde de inte det:D

http://felicialagrelius.blogg.se

 
felicia

felicia

8 januari 2011 14:38

Glömde säga att det var den 5 gången jag var i thailand.Hur många gånger har du varit i thailand ? :)

http://felicialagrelius.blogg.se

 
P

P

9 januari 2011 17:15

Mysiga foton!

http://paris-guide.r76.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards