Dance-P

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Heeemmaaaaaaaaa :) <33333333333

Av Pauline - 26 december 2010 17:30

Heej alla! Nu är jag äntligen hemma efter att ha åkt bil hela dagen! Sköönt :) Gissa vad jag fick igår!? The Sims 3 Kvällsnöjen <33333!!!!! Det är såå himla kul, satt uppe med Lollo till klockan 1 typ och nööördaa :P Supernajjs iaf! Angående tävlingen så kommer den avslutas ngn gång i veckan. En till grej måste jag ta upp också.. Man får inte fuska! Jag måste säga att det har pågått lite fusk och så i tävlingen, men det är ingen idé att fuska eftersom att jag inte räknar kommentarerna! Men jag litar på er/den som gjort det och tror (och hoppas) att det inte händer igen :) <3 Jag får önska er lycka till i tävlingen, och ni som ännu inte har röstat: Gör det :) Men nu så ska jag spela lite sims :) Ni får bilder på det jag fick i julklapp senare ikväll eller senast imorgon! Men här får ni en bild på mig så länge :)


 

Foton på mig på ett museum i Paris


Vi hörs senare eller imorgon! Kramizzar//Pauline

 
 
Emy Rydén

Emy Rydén

26 december 2010 21:34

hej, nej då ! jag har inte fuskat. Det var min kompis som var med mig som röstade från min dator bara. Jag lovar! :) jag har inte fuskat alls, du kanske inte tror på mig. Jag skulle inte trott på dig om du hade sagt samma sak, men jag ljuger faktiskt inte. Jag var med en kompis som bor här där jag firar jul och hon var med mig, när hon var inne på min dator så antar jag att hon röstade. För jag har tipsat henne om din blogg så jag antar att det är därför. Så jag kan lova dig att jag inte har fuskat!! :) aja .. ha det bra. hoppas att du tror på mig för jag ljuger faktiskt inte! :P

http://emyz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards