Dance-P

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Pauline - 4 december 2010 18:26

 


Myyysiga strumpor ^^

          


Såg nu att  jag hade missat en bild :( Bilden på kvällen outfit :( Men iaf hade det här:


(Gammal bild)


  


Bara andra tights och så hade jag mina mysiga röda och vitprickiga strumpor ^^ Vet att det inte passar med eftersom att jag bara sitter vid datorn och frös om fötterna förut så har jag på mig dom ;) <3 Nu ska jag nörda något spel och vara inne lite på facebook :) Vi hörs kanske mer ikväll, annars hörs vi imorgon kväll eftersom att vi åker hem imorgon! Kom nu på att jag har ett tal i matten kvar som jag inte hann göra i skolan :/ Bajs också! Det var jätte svårt.... :/ Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 4 december 2010 10:18

Heej alla! Och godmorgon :) Sovit gott? ´Det har jag iaf ;) Nu sitter jag på facebook och bloggar lite! Imorse när jag vaknade så satte jag mig och läste i en fotölj i KF:s rum :) Mysigt! Sen vaknade Lollo och sen KF och då så sattes datorn på igen då ;D Här kommer lite bilder från den här morgonen :)


   


En morgontrött Lollo


     


En morgon trött Pauline

   


Just nu är det här min lilla hörna :) ^^ 

 


Nu ska jag kolla runt lite och så och fortsätte läsa i min bok "Förhäxad" som jag fick med senaste numret av "Julia" <3 Jag ääälskar Julia :) Ska kanske önska mig en premunation på Julia i julklapp :)? Idag så ska vi också åka pulka :) <3 Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards