Dance-P

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Pauline - 24 april 2011 23:16

 |Byxdress Gina (ny!)|Kofta & örhängen Thailand|Tights ?| 


Älskar byxdressen! ♥ Bilder från idag får ni imorrn, denna bra låten får ni nu! Sov sött :)


Av Pauline - 24 april 2011 21:47

Gamla



Nya

   

Ja, jag har ju lovat en ny design länge nu, so here you are ;) Vi får väl se hur länge den stannar. Nu ikväll har jag och familjen suttit på uteservering och ätit middag - mysigt värre! Nu har vi gäster, mamma & pappa fick med sig lite kompisar hem. Ska väl vara lite social nu, eller sitta mer vid datan, haha! Ni kanske får bilderna från idag snart, annars imorrn. Puss


GLÖM INTE FOTOTÄVLINGEN! KLICKA HÄÄÄR FÖR ATT DELTA!♥

Av Pauline - 24 april 2011 10:34

I påsen som var på bilden (den från Bookbinders) innehöll detta: 

     


1. Stämpeldynor, blå&röd

2. Foto-klistermärken

3. Lim 

4. Stämplar

5. Scrapbook-bok

6. 1 silver penna, 1 guld, 1 svart

 

Marzipan-kycklingar ^^


Byxdress - 149:- Gina Tricot


   

Kjol - 49.50:- H&M

 

Älskar't♥ Snart ska vi åka ut till ett par kompisar på landet och ta en fika i det finaaa vädret. Kameran får kanske hänga med, vi får se ;) Men vi hörs senare, ha det bäst!


GLÖM INTE FOTOTÄVLINGEN! KLICKA HÄÄÄR FÖR ATT DELTA!♥

Av Pauline - 24 april 2011 10:02

   

 |Tröja Monki|Jeanstights Kappahl|Tubhalsduk Hemmagjord


Såhär såg jag ut igår, men nu ska jag lägga över bilderna på vad jag köpte igår, hörs snart!♥


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards